Allbrands.fi Toimitus- ja palautusehdot
Jippii! Olet päätynyt tärkeälle sivulle: Täältä nimittäin löydät Allbrandsin tilaus -ja palautusehdot.
Nämä ehkä vähän tylsätkin infot kannattaa lukea läpi, sillä tekemällä tilauksen hyväksyt ehtomme.
Yleistä
Tilaus on tehty, kun Allbrandsin (Y-tunnus: 3208939-6)) vahvistaa tilauksen. Allbrands pidättää omistusoikeuden toimitettuihin tuotteisiin siihen asti, kun asiakas on suorittanut maksun. Allbrands noudattaa toiminnassaan Suomen Kilpailu- ja kuluttajaviraston suosituksia.
Verkkokaupassamme on Sinulle kattavasti ja paljon erilaisia kauneuden alan tuotteita. Pyrimme 100% siihen, että kaikki verkkokauppamme tiedot olisivat aina oikeita. Joskus voi tapahtua erheitä, jolloin tuotetiedot voivat lipsahtaa sivustolle väärin. Siksi pidätämme oikeuden tuotteiden loppuunmyyntiin ja mahdollisiin virheellisiin kuviin ja teksteihin verkkokaupassamme.
Virheellisiä tietoja voivat olla esimerkiksi virhe tuotekuvauksessa, ainesosaluettelossa, hinnoissa ja/tai varastotilanteessa.
Allbrands pidättää oikeuden korjata tällaiset virheet ja muuttaa tai päivittää tällaiset tiedot milloin tahansa.
Valitettavasti emme voi vastata ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja.
Toimitus
Toimitamme tilauksia Suomeen ja Ahvenanmaalle. Normaali toimitusaikamme on 3-5 päivää, pikalähetyksissä tuote lähtee varastolta jo heti seuraavana päivänä, jos tuote on tilattu ennen klo 16.
Toimittajayhteistyökumppaneitamme ovat Posti ja Pakettipiste.
Toimituskulut
Niin paljon ostettavaa!! Oletko tilannut meiltä tuotteita yli 100 eurolla? Jos näin, saat ihanat pakettisi perille toimituskuluitta.
Alle 100 euron tilauksista perimme toimitustapakohtaisen toimitusmaksun.
Huomioithan, että noutamattomista toimituksista veloitamme 25 euroa.
Mahdolliset muutokset tilaukseen
Mikäli tilaukseen tehdään muutoksia tai lisätään ylimääräisiä kuluja, esimerkiksi tilanteessa, jossa pakettia ei olla noudettu, meillä on oikeus laskuttaa mahdolliset ylimääräiset kulut (aiemmasta maksutavasta huolimatta).
Laskun voidaan luoda joko meidän tai yhteistyökumppanimme toimesta ja maksu tulee suorittaa 14 päivän kuluessa. Jos maksua ei suoriteta maksuehdon puitteissa, perimme 5 euron muistutusmaksun sekä viivästyskoron, joka koostuu ajankohtaisesta viitekorosta ja 24,00 prosenttiyksikön lisäkorosta. Vaatimuksen voidaan siirtää, kiinnittää tai pantata toiselle yksilölle.
Tilausvahvistus
Tilausvahvistus lähetetään tilauksen teon yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Säilytä tilausvahvistus, sillä se toimii ostoksesi kuittina sekä takuukuittina tavaranvalmistajille.
Maksaminen
Allbrands tekee yhteistyötä Paytrailin kanssa ja nämä maksuehdot löydät täältä:
https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot).
Hinnoittelu
Kaikki verkkokaupassamme myytävät tuotteet sisältävät 24 prosentin suuruisen arvonlisäveron. Mahdolliset maksu- ja toimituskulut eivät sisälly hintoihin. Allbrands pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin: sekä hintojen nostamiseen että hintojen laskemiseen.
Allbrands pidättää oikeuden virheisiin hinnoittelussa, tuotekuvissa, tuotekuvauksissa sekä tuotteiden teknisissä tiedoissa. Allbrands pidättää myös oikeuden tilauksen peruuttamiseen, mikäli tuote on loppuunmyyty sekä oikeuden muuttaa mahdollisesti virheellisiä hintoja. Allbrandsilla on oikeus korjata mahdolliset edellä mainittuihin tietoihin liittyvät virheet ja päivittää tuotetiedot milloin tahansa. Jos tuotteen ostohetkellä ilmoitettu hinta on virheellinen Allbrandsilla ilmoittaa asiasta asiakkaalle asiakkaan hyväksyntää varten tai vaihtoehtoisesti peruuttaa tilauksen. Kaikki Allbrandsilla kampanjat ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa riittää, ellei kampanjaehdoissa toisin mainita.
Alennukset ja kampanjat
Kampanjat ovat voimassa joko kampanjan yhteydessä ilmoitettuun päivämäärään saakka tai niin kauan kuin tavaraa riittää. Kampanjaehdot esitetään aina kampanjan yhteydessä.
Palautusoikeus
Kuluttajansuojalain mukaan kuluttajalla on oikeus palauttaa tuotteet 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan.
Palautuskuluista maksaa tuotteen ostaja ellei kyse ole reklamaatiosta johtuen väärästä tuotteesta tai tuotteen kunnosta.
Jos haluat tehdä palautuksen, pakkaa palauttamasi tuotteet huolellisesti ja vie palautus sen yhtiön toimipisteeseen, minkä kautta tilasit tuotteen.
Palautusosoite:
AllBrands Oy
Merimiehenkuja 7 AB
01670 Vantaa
Liitäthän palautuksen mukaan sekä nimesi että tilausnumerosi. Muista säilyttää palautuskuitti, jolla voit tarpeen vaatiessa varmistaa lähetyksesi, jos lähetys vaikka katoaisi matkalla.
Palautusten käsittely vie normaalisti 1–3 viikkoa. Saat vahvistusviestin sähköpostitse, kun palautus on otettu vastaan ja rekisteröity.
Huomioithan, että toimitukset ovat noudettavissa noutopaikasta 7 päivän ajan, minkä jälkeen ne palautuvat varastollemme.
Noutamattomista toimituksista veloitamme 25 euroa.
Jos haluat tehdä reklamaation, palautus on maksuton, mutta otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautuksen tekoa. Ohjeistamme sinua mielellämme.
[email protected]
Reklamaatio ja takuu
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme [email protected], jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen. Neuvomme sinulle, miten voit tehdä maksuttoman palautuksen. Pyydämme sinua ilmoittamaan viallisesta tai väärästä tuotteesta mahdollisimman pian tilauksen vastaanottamisen jälkeen.
Reklamaatiosta johtuvasta palautustapauksessa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Ikäraja
Allbrands toimittaa tilauksia ainoastaan yli 18-vuotiaille. Jos olet alaikäinen, huoltaja voi tehdä tilauksen puolestasi.
Evästeet
Allbrands verkkosivusto käyttää evästeitä. Eväste on teknistä informaatiota sisältävä tekstitiedosto, jonka tarkoitus on parantaa käyttäjän käyntiä verkkosivustolla. Selaimesi tulee hyväksyä evästeet, jotta tuotteiden lisääminen ostoskoriin onnistuu.
Rekisteriseloste
Asiakkaan tiedot tallennetaan asiakasrekisteriimme asiakastilin luomisen ja tilauksen tekemisen yhteydessä. Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etu- ja sukunimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero, tilaustiedot ja tilausten seurantatiedot. Asiakastiedot voidaan poistaa rekisteristä asiakkaan pyynnöstä.